Selasa, 14 Disember 2010

Dari Hati 5 - Hari aku & dia menjelang sudah !


16 Disember 2009


tarikh tu tarikh kiteorg bersama.
tepat pukul 12 pagi 16 Disember 2010. Ding~Ding~
kiteorg dah setahun dah !
yay !


"Macam2 perasa&perisa dlm hubungan kiteorg.
Manis, pahit, masam, & masin.
Pepatah Melayu kata,
rencah kehidupan berkasih
."


tahun 2010, tahun ni aku hadapi PMR.
mase tu sedih sgt , sbb kadang2 TER-paksa biarkan si dea.
aku bersama Mr.Buku, dan biakan dia
bersama gn perempuan tuh!!!!

dalam masa y sama,PMR menanti aku.

aku yakin , dia tak akan sunyi bila bersama girl lain

mase tu,tiap2 malam aku nanges.

"saje2 na nanges"

tu jawapan bodo aku bila adek aku tanya kenapa aku nanges.
padahal budak2 penyebuk tu da tau dah sebab aku jd camtu.

btw, dia & girl tu tak lama.
jadi luke kat hati aku, masih boleh dibalut.
sebelum dijangkiti Kuman&Virus. hoho~

P/s: Terseksa bila tersangkut kat tengah2.
tu belum kahwin lagi.
eh, TER-masuk bab kawin lak!
pasal kawin tu,mama aku y suke cakap ok!
*sentiasa menyalahkan orang lain*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BTW, si dea sentiasa dalam Hati aku.
walaupun kite hidup berjauhan, kan Teddy?
bia la.. Tuhan tentukan segalanya... wahaha..


Photobucket

saya bangga menjadi awek dia ! HAHA.
Teddy, i want you to know.
i Love You damn much!
^____^

11 ulasan:

  1. aboutmydesign: dear? anda ok?
    haha

    Fyda Razak: aw thanx. i'm so glad when u said like that.

    BalasPadam
  2. qila: tq2. u pon sme ye.^_^

    eylla: hu2. thx.
    insyaAllah.

    BalasPadam
  3. chaa.! tahniah2. kami bangga jdik kwn unk. kami pon nak setahun jugak.!! haha.

    BalasPadam
  4. haha. setahun gn Azreen ek? ;DD
    hu2 km doakan ang sampai ke akhir hayat lah..
    lagi best kan?
    ^___^

    BalasPadam
  5. amin.!! kami suka. haha. hope doa unk tu termakbul untuk kami. :)

    BalasPadam
  6. auch auchh ! ROMANTIKAA :DD .. saia SUKA ! semoga KEKAL <33

    BalasPadam