Sabtu, 11 Disember 2010

Life Story 5 - Malasnya nak diet

haaaaaa~ Bedot betul lahhh!
Malam ni malam y tak indah..., lagi !
Aku tk dpt ikut Aya aku g T.S.
(TAIPING SENTREL, bukan Times Square yew!)

semuanye gara-gara XD BAJU YG CHANTEK !

huh! Siuman ke tk alasan tuh? alasan y tak muhasabah..
tapi mmg tu la alasannyew~

* weh ! aku betul2 frust menonggeng nih ! *


selalunye klu g TS mmg wajib pakai baju y style2 sket, gahaha~

kat dalam almari tu belambak baju chantek&stail gilew vavi.
tp malangnye, sel-sel lemak y ad kat badan aku menyebabkan baju2 tu xbole disarung.

** ni la akibat tak jage badan. padan muke aku! **

P/S: mama aku kata,
aku y suke memilih pakaian..
bukan sebab xde saiz.
" eh Mama nii~! cha mmg Gemuk laa mama !
mama sje na kasi ayat penyedap hati kan? "



Cube usha.. Rambut dia. Muke dia. Baju dia . semua nampak chantek bukan? sbb apa? sbb dia kurus la!! ^^

Kurus~ Kurus~ Berusaha untuk Kurus cik Siti Aisyah ! Caiyok Caiyok!

6 ulasan:

  1. hahaha. same here. malas nak jaga badan jgk =.="

    BalasPadam
  2. aleh.. awk tetap kurus. tk macam saia :P

    BalasPadam
  3. alolo....u sweet la syg...dun wrry oke

    BalasPadam
  4. i sweet?
    eh bila u rasa i?
    HAHA,just kiddin'.

    *u lg sweet :P

    BalasPadam