Khamis, 21 April 2011

Baca Komik FREE kat internet

I'm at home now, and i'm kind of happy.
I wish 24 hours is like 48 hours, many things I wish to do.

Selasa depan dah kene balik dah. . And , seriously kalau boleh aku TAK NAK balik asrama semula . SEKOLAH BARU AKU , . . . . .cukup membosankan dan men-frust-kan jiwa dan raga aku.. Aku terfikir jugak mcm mana aku nak bertahan utk 2 tahun duduk kt situ.



Kadang-kadang aku rasa macam nak mati duduk kt situ..dan rasanya mcm aku sorang je yang tk gembira kat situ.. Asrama tu ibarat rumah ke-2 aku.. tapi walaupun dah 2 bulan still tk dapat suaikan diri.. Punca aku tk selesa stay asrama tak perlulah tau..*tak mungkin aku nak hina sekolah sendiri* Segalanya berkaitan dgn sekolah tu jugak.. dengan cikgu-cikgunya..dgn budak-budaknye.. indah khabar dari rupa . bila aku mengadu kat mak ayah aku, diorg mesti kata




"ala, baru lagi mmg mcm tu.."




*ceh ! whut the h***?


Kesimpulannya aku tetap BENCI sekolah tu !




FREAK SCHOOL EVER . .

...............................



Hari ini, aku nak kongsi bende yg aku buat depan netbook . aku selama berjam-jam menghabiskan masa.. Mula2 aku igt nak cari poems(pantun atau sajak inggeris) kt website kegemaran aku..
selalunye aku baca poems English seminggunsebelum amik exam paper bahasa inggeris.. tibe2 terasa rajin nk baca poem malam2 buta ni..
bila baca poem, serba sedikit membantu dlm exam.. *ni tips untuk korg belajar English*



Masa tgh syok2 tu tiba2 je aku tersesat pegi baca iklan tepi2 website..

dan seterusnya, bermulalah kisah hidup aku yg dah tk perlu bersusah payah lagi baca poem english utk improve bahasa inggeris.. kali ni tukar pulak baca komik inggeris Online kt
Mangafox.com...



perhatian kepada peminat2 komik, mari sama2 kita usha kerek website mangafox nih.. bahasa komik tuh dah translet to english.. so korg bukan je boleh bace komik free.. malah korg boleh kasi english korg yg memang lebih power dari mak bapak korg tu bertambah power kan kan.. Certain dari korang harus berbangga sbb komik naruto ade..

* aku tau ramai yg minat naruto, tapi hakikat nyatanya aku tk minat naruto..*

@@" enjoy ~


ni komik yg aku baca.. belum habis bace lagi.. 18 Dairy.. mengantuk derr, esok baru sambung baca.. zzzZ.. Good night :3

2 ulasan:

  1. terbaik perkongsian ni. terima kasih. ;D

    Nadh suka dengan blog kamu, perkongsian kamu, Jum join contest Aku Ingin Berubah dengan Nadh nak?

    Mungkin kita leh sama-sama sampaikan message positive pada masyarakat dengan perkongsian dalam ni plak.. :D

    BalasPadam
  2. LOL. thanks. later i visit yours. :}

    BalasPadam