Jumaat, 14 Oktober 2011

Ayah, nak pegi London bole?




eh, kenapa tibe2 cerita psl London ni.. ade perancangan nak MELANCONG ke sana ke Makcek Piahh?

Sebenarnya... Bukan melancong... Cume Makcek Bidah ni (aku Piahh lah...) ada perancangan nak MELAWAT tempat tu je...

=,=




sorry ye.. maksud MELANCONG dgn MELAWAT tk sama taw..jgn mara I okay?

Definisi bagi perkataan:

MELANCONG
----->
melawat untuk bersenang-senang atau melihat-lihat (Pusat Rujukan Bahasa Melayu)

MELAWAT
pulak! ------>
Seperti MELANCONG juga...... Potong perkataan lain , tinggalkan perkataan 'melihat-lihat' :DDD

'jgn mara I okay?' =,='

Hari ni aku serabut sikit... Al-maklum lah... org yg baru terbelah hati,usus,dan tulang belulang..(ambik kau!) mesti korg kurang faham kan? maksud guer, guer ni baru lepas putus Cinta... neh dah pukui 4.30 a.m. tk reti lage mo tidoq neh... Bersedielah esok... utk diselimut gn selimut Babeng yg berwarna Pink lagi berbulu lebat sekaligus meninggalkan solat Subuh mu esok.. Sebenarnya aku nk g London tahun depan... Jeng jeng jeng... Itupun kalau pointer aku > 3.5 ... It is as reward for myself , but MONEY is from my beloved daddy la.. Hua hua.. esok aku cari maklumat pasal London... Daaa.. aku nak tidur dulu... Good morningg.. zzz..ZZ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan